משחוק לחברות וארגונים
משחוק לחברות וארגונים הוא כלי המשמש אלפים ברחבי העולם.
על פי נתונים שהוצגו בכנס העולמי האחרון בתחום, כלכלת החוויה (The Experience Economy) צפויה להטמע באופן מהותי בכל החברות הגדולות בעולם עד סוף שנת 2019.
כבר כיום אין כמעט חברה שלא משתמשת בכלים משחקיים בלפחות אחד מהאספקטים הניהוליים והשיווקיים שלה.
משחוק לחברות ואירגונים משמש לרוב לכמה מטרות עיקריות:
כלפי חוץ אל הלקוחות, כלפי פנים אל העובדים ובכנסים ותערוכות טכנולוגיות.
ניתן להעביר מגוון רחב של מסרים באופן אפקטיבי באמצעות חוויית המשחק
שימוש במשחוק בארגונים כלפיי חוץ
כלפי חוץ אל הלקוחות, משחוק לחברות ואירגונים משמש על מנת:
- להגדיל מכירות
- ליצור Engagement עם לקוחות
- לבצע סקרים
- לשפר את תדמית החברה
- להגדיל את המודעות לקיום החברה או המוצרים שלה
שימוש במשחוק בארגונים כלפיי פנים
כלפי פנים, משחוק לחברות וארגונים משמש על מנת:
- לגייס עובדים טוב יותר
- למשוך עובדים מסוג מסוים לחברה
- להעביר ערכים או ללמד מיומנויות חדשות לעובדים קיימים
- לבצע רענון של כללים ונהלים
- להגדיל מוטיבציה של עובדים בביצוע מטלות (בעיקר בתחום המכירות אך לא רק שם)
שימוש במשחוק על ידי ארגונים בכנסים ותערוכות
שימוש במשחוק בארגונים מתבצע גם בכנסים ובתערוכות טכנולוגיות על מנת:
- למשוך מבקרים לדוכן שלהם
- להגדיל את ה"דיבור על החברה
- להעלות מודעות למוצר
חברת סרברו יצרה בעבר שלל חוויות משחק, חדרי בריחה, חדרים ניידים, עמדות, דוכנים, ועוד חוויות אחרות עבור חברות וארגונים. החל מחדר בריחה לעובדים שעוזר להם ללמוד ולשמר את כללי הבטיחות במפעל החברה, דרך משחק להגדלת מודעות למוצר מסוים, ועד קוביית בריחה לתערוכות, עם עוד משחקים וחוויות רבות אחרות.
החוויות שלנו מקוריות, מיוחדות, ומותאמות באופן אישי לכל חברה בהתאם לאפיון ולצרכים של הפרויקט.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם עם כל הפרטים הנדרשים.
גיא בוסקו, הבעלים של חברת סרברו הוא מומחה למשחוק לחברות ואירגונים, כתב ויצר מאות חדרי בריחה, קופסאות בריחה וערכות בריחה לארגונים וחברות.
קופסאות בריחה הם דרך מצוינת להעביר מסר באמצעות חוויית משחק.
קופסאות הבריחה של חברת סרברו יעשו זאת בצורה הטובה ביותר, תוך שימוש בניסיון העשיר והידע הרב של גיא בוסקו בתחום.